mandag den 5. november 2012

Nye indkøb og håndarbejde

 
Se, hvad jeg fandt i Søstrene Grene i dag. Er han ikke fin? :D
Havde egentlig tænkt mig et par 'smykke'-hænder, men da jeg har et 'hatte'-hoved til min studenterhue, synes jeg, det ville blive lige makabert nok - som en udstilling af afskårne kropsdele! Tanken var, at smykkeholderne skulle bruges til at udstille hjemmelavet pynt og dekorationer, og er måske ikke droppet helt... I hvert fald skal Hr. Hjort selvfølgelig med hjem til Danmark :D

 
Helt uafhængig af hinanden spurgte både min mor og en veninde indenfor den samme dag, om jeg kunne lave en uro til hver deres veninde. Og det kan jeg i hvert fald :D. Fire er lavet, seks mangler. Der skal være fem på hver - ligesom den origiale.
 
PS: Pindsvineuro nr. 2 så således ud, da pindsvinene var sendt hjem til DK og samlet til en uro af min mor:
 
Du kender den herfra
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar